05 грудня 2024, 16:00
Громадяни звертаються до архівної установи електронною та звичайною поштою; отримують фахові консультації від працівників за телефоном «гарячої лінії», відвідують безпосередньо «столи довідок».
Комунікація архівістів із громадянами постійно удосконалюється. Інформаційні матеріали періодично оприлюднюються у газеті «Зоря Полтавщини», в ефірі «Українське радіо – Полтава». На власному вебсайті розміщені контактні телефони, відомості про зміни у роботі архівної установи, способи отримання громадянами архівних довідок в умовах воєнного стану; інформацію «Де взяти довідку?» для внутрішньо переміщених осіб, про архівні ресурси та науково-довідкові матеріали.
На кожний запит (навіть непрофільний) надсилається архівна довідка, інформаційна довідка, надаються відповідні фахові рекомендації щодо можливого місцезнаходження документів.
Станом на 01.12.2024 року державним архівом виконано 291 запит соціально-правового характеру, надано 1 262 консультації за телефоном «гарячої лінії», на особистому прийомі у «столах довідок» побували 680 громадян. Також виконано персональних запитів – 1100, тематичних – 194, іноземних – 197.
У порівнянні з минулим роком кількість запитів до архівної установи неухильно зростає насамперед за рахунок запитів персональних, тематичних та іноземних. Таку динаміку запитів можна пояснити відкритістю та доступністю державних архівних установ, масштабними міграційними процесами в країні, втратою громадянами своїх документів та ін.
Працівники державного архіву з усією відповідальністю виконують свої посадові обов’язки.
Підпишіться, щоб отримувати листи.