Після чергового масованого удару ворога по енергетичній інфраструктурі нашої країни домінуючою тематикою стала сфера ЖКГ – 135 звернень, що становить більше 60 відсотків від загальної кількості заяв і скарг, зареєстрованих протягом тижня.
Тематика цих повідомлень залишається незмінною: поновлення послуги електропостачання, нерівномірність, на думку заявників, у застосуванні ГПВ тощо. Загалом – більше 100 скарг. Переважну кількість цих зауважень отримано від мешканців Кременчука та Кременчуцького району, які зазнали більшої шкоди та відповідно обмежень.
Серед соціальних питань, яких зафіксовано майже 30, у більшості випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Реєструвалися заяви з проханнями про надання гуманітарної і матеріальної підтримки.
Також, мешканців області хвилювали і питання зі сфери охорони здоров’я – близько десяти заяв.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Горішньоплавнівської ТГ.
Із 213 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг близько 150 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.