28 січня 2025, 15:43
У лікарні надається лише базова медична допомога, а й широкий спектр спеціалізованих методів лікування. Сучасне медичне обладнання та висококваліфікований і досвідчений персонал дозволяє лікарні гарантувати високу якість послуг, а також позиціонуватися як заклад з першокласним медичним обслуговуванням місцевого рівня.
Нову будівлю районної лікарні Прігніц на вулиці Добберцінерштрассе в Перлеберзі було введено в експлуатацію в 2003 році, після чотирьох років будівництва. Це стало реалізацією ідеї, яка була задумана ще в 1970-х роках. До цього пацієнти отримували медичну допомогу в кількох місцях – у Віттенберзі та Перлеберзі.
На початку 1990-х років інтенсивно обговорювалися три пропозиції щодо розміщення нової районної лікарні: Віттенберга, Перлеберга або лісової лікарні в іншому місці. Перемогу здобув Перлеберг. Районна лікарня дуже добре рекомендувала себе і розвинулася тут.
Безперебійність процесів у лікарні забезпечено 1169 співробітників 42-х професій. Стаціонари налічують майже 400 ліжок. Щорічно допомогу підтримує близько 14000 користувачів, при цьому населення міста становить 12 тисяч осіб.
«Запросив для обміну досвідом нашого колеги Олексія Лисенка, який колись у нас працював. Також дякуємо доктору Кілю, професору, який нам приділяв увагу. цього тижня ми відвідували зі структурою лікарні, приймального відділення, відвідували хірургічне та травматологічне відділення на консультаціях та під час передопераційних оглядів пацієнтів. Листи призначень, обстеження на їх забезпеченні, маніпуляції, присутність в операційних – колеги забезпечили для нас повний доступ.
У цілому наша робота дуже схожа. Великої різниці у роботі випадково з пацієнтами і якості виконання немає. Але відзначили значну кількість пристосувань і рішень для комфортної роботи лікарів – розроблені спеціальні бланки для передопераційних опитувань, пацієнтам дають почитати доступною для них мовою про той чи інший вид анестезії, оснащення, яке полегшує роботу анестезіолога в операційних – столик анестезиста, наркозний апарат тощо. Велику увагу приділено зігріванню приміщенням, клімат-контроль налаштований на комфортну температуру, є термостати та спеціальні зігріваючі ковдри.
Взагалі дуже сподобалася організація роботи, простору і часу: графіки, чіткість планування в усьому й атмосфера в колективі, колегіальність.
У лікарні працює внутрішня програма, в якій є вся інформація про пацієнта (від анкетних даних, історії хвороби до результатів лабораторних обстежень, які можна). На робочому комп’ютері можна відкрити і побачити, де і які операції зараз відбуваються, а які заплановані. У робочих просторах все розміщено суворо по місцях, все обладнання та медикаменти, за цим дуже пильно стежити. Ми відзначили непорядковість у всьому, лікарня працює як один злагоджений механізм», – розповіла Олена Волошина.
У кожному відділенні на посту медсестри є дефібрилятор і рюкзак для надання невідповідної допомоги.
У коридорах стаціонарів виведені монітори з гемодинамічними показниками і вітальними функціями потреби – щоб будь-хто міг побачити, якщо щось пішло не так і зреагувати, повідомити персоналу.
Лікарі працюють чергуючись, після добового чергування заборонено працювати. Якщо комусь випадає чергування на свято, то наступного року у цей день буде чергувати хтось інший.
З 2008 року в лікарні організована власна повітряно-рятувальна служба. У лікарні є вертолітний майданчик з гелікоптером, який розвиває швидкість близько 250 км/год і знаходиться до місця призначення за лічені хвилини.
Позитивні практики організації роботи медичного закладу лікарні представили адміністрацію головної лікарні Полтавщини та запропонували ідеї для покращення роботи анестезіологічної служби.
Підпишіться, щоб отримувати листи.