• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Обласний контактний центр продовжує забезпечувати розгляд звернень, що надходять до Полтавської ОВА з Урядової гарячої лінії

24 лютого 2025, 11:48

  • Апарат
Гаряча Лінія (1)

Щоденно десятки тисяч громадян нашої країни звертаються на Урядову гарячу лінію для вирішення своїх життєвих проблем, отримання довідкової інформації чи фахових консультацій. В більшості випадків для детального вивчення ситуації й розгляду цих питань дані звернення скеровуються до ОВА.

Загальна кількість звернень, отриманих Полтавською ОВА з УГЛ протягом 2009-2024, становить більше 155 тисяч. Середній річний показник кількості опрацьованих заяв і скарг – майже 10 тисяч.

За підсумками 2024 року Обласним контактним центром забезпечено розгляд більше 10 тисяч звернень, що надійшли до ОВА з Урядової гарячої лінії.

Найбільш актуальні питання, які порушуються у зверненнях на УГЛ, та є актуальними і для 2024 року – це соціальний захист населення та житлово-комунальне господарство.

Частка соціального блоку минулоріч досягла показника в 44 відсотки або 4,4 тис. заяв і скарг. Найбільше повідомлень цього напрямку надійшло від отримувачів соціальних виплат – більше 2 тис. або майже кожне п’яте від загальної кількості звернень, у тому числі від осіб зі статусом ВПО – 1,3 тис. Було зафіксовано досить значну кількість запитів мешканців області щодо потреби в гуманітарній підтримці – 1,4 тис. та матеріальній допомозі через скрутне становище, призначення та фінансування пільг тощо – більше 350.

Сфера ЖКГ, також, не втрачає своєї актуальності, свідченням чого є кожне третє звернення УГЛ з даного напрямку. Серед 2,7 тис. заяв і скарг цієї тематики найбільш масовими є нарікання на неякісні комунальні послуги або їхню відсутність. Кількість таких повідомлень періодично зростає через складну ситуацію в енергетичній сфері чи у випадку аварій на мережах. Так, за минулий рік отримано майже 1 тис. скарг на вимкнення електропостачання, більше 260 – щодо відсутності гарячої або холодної води, майже 200 – теплопостачання.

Через складну ситуацію з ліфтами, насамперед, в обласному центрі, отримано 445 відповідних скарг від мешканців багатоквартирних будинків. До речі, практично кожне третє звернення на УГЛ надходить саме від мешканців Полтавської ТГ.

 Загалом, близько 80 відсотків проблемних питань, що надходять з УГЛ, стосуються виконання своїх повноважень саме органами місцевого самоврядування на території відповідної громади. Це соціальна, комунальна, освітня сфери, надання медичної допомоги, фінансова та гуманітарна підтримка мешканців ТГ тощо.

Наразі на базі Урядового контактного центру функціонують багато спеціалізованих ліній, основною з яких є короткий номер 15-45. Створено можливість подання звернення через веб-сайт: https://ukc.gov.ua  Проте, варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади усіх рівнів розглядати заяви і скарги вчасно, вирішувати проблемні питання та  надавати заявникам відповідь і дієву допомогу.

Поділитись

Теги

апарат
колцентр
гаряча лінія
Полтавщина

Новина за темою

У Полтавській ОВА наголосили щодо деяких законодавчих обмежень для публічних службовців після припинення діяльності, повʼязаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування
24/02/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
24/02/2025
У структурних підрозділах Полтавської ОВА буде здійснено серію перевірок організації роботи із запобігання та виявлення корупції
24/02/2025

Останні новини

Більше новин
Стартує відбір територіальних громад для участі у національному пілотуванні системи профорієнтації для учнів та учениць 8-9 класів Стартує відбір територіальних громад для участі у національному пілотуванні системи профорієнтації для учнів та учениць 8-9 класів
15/09/2025
Стартує третій сезон «Impact Business Accelerator»: підтримка підприємців Полтавщини
15/09/2025
На Полтавщині відновили понад 506 тис. м² автодоріг місцевого значення
15/09/2025
В обласному центрі відбулося засідання Координаційної ради з питань реалізації стратегії сімейного виховання дітей
15/09/2025
Володимир Зеленський привітав воїнів-танкістів із Днем танкових військ і відзначив їх державними нагородами
15/09/2025
Уряд спростив процедуру отримання права керування транспортними засобами категорії СЕ на період воєнного стану
15/09/2025
Держпраці запрошує пройти опитування
15/09/2025
Волейболісти-ветерани з Полтавщини здобули «срібло» на всеукраїнському турнірі
15/09/2025
Мінрозвитку продовжує регіональні консультації щодо реформування місцевого самоврядування в умовах війни та підготовки до набуття членства в ЄС
15/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту