• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Одна заява — декілька засобів реабілітації: як подати та на що звернути увагу

13 березня 2025, 11:53

  • Департамент соціального захисту населення
1 (41)

Із 1 січня 2025 року впроваджена нова система оцінювання повсякденного функціонування людини — відтепер рішення ухвалюють експертні команди, які замінили МСЕК. Також подати заяву про отримання допоміжного засобу реабілітації (ДЗР) стало простіше. Мінсоцполітики нагадує, як це відбувається.

Заяву про забезпечення засобом реабілітації можна подати онлайн  або через найближчий центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), структурний підрозділ з питань соціального захисту населення (ОСЗН), а також територіальне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю. 

 

У випадку подання заяви онлайн формується одна заява на усі призначені засоби реабілітації або лише на ті, які людина хоче отримати в даний момент. Дублювати  заяву на кожен окремий виріб не потрібно. У випадку особистого звернення людини до ЦНАП, ОСЗН та територіального відділення ФСЗОІ, фахівці реєструють заяву за допомогою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС), в якій вказують всі призначені людині засоби реабілітації. Однак вносити такі дані потрібно, якщо інформація у системі не підтягнулася.

 

Важливо: це не означає, що всі призначені засоби реабілітації потрібно замовляти в одного підприємства. Після перевірки поданих документів територіальним відділенням ФСЗОІ, людина отримує направлення на кожен виріб окремо. З ним можна звернутися до будь-якого підприємства (або кількох) на вибір, щоб замовити призначені їй засоби реабілітації.

 

Термін розгляду — протягом 3-х робочих днів із дати подання заяви. Статус розгляду заяви відображається в особистому кабінеті на Соціальному порталі Мінсоцполітики  або відповідну інформацію можна отримати в органі, до якого таку заяву подавали.

 

Ознайомитися із деталями про кожен крок та відповідями на часті запитання можна на онлайн-платформі про державну програму протезування за посиланням . 

 

Нагадаємо, що Мінсоцполітики оновило  типові інформаційні картки адмінпослуг соціального характеру. 

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

У Полтавській області стартувала комунікаційна кампанія «1325 ЗМІЦНЮЄ КРАЇНУ»
13/03/2025
Простір соціальної адаптації та інтеграції КНП «ТУРБОТА» – місце без бар’єрів
13/03/2025
Як підтримати дитину, яка чекає на тата чи маму з війни?
13/03/2025

Останні новини

Більше новин
Як підготувати направлення на оцінювання повсякденного функціонування Як підготувати направлення на оцінювання повсякденного функціонування
16/09/2025
У Полтавській області стартувала комунікаційна кампанія «1325 ЗМІЦНЮЄ КРАЇНУ»
16/09/2025
У 12 громадах Полтавщини провели інформаційно-практичні тренінги для молоді
16/09/2025
В офісах «Зроблено в Україні» на Полтавщині надали понад 13 тисяч консультацій
16/09/2025
Полтавці запрошують на практичний інфодень «Erasmus for Young Entrepreneurs»
16/09/2025
Простір соціальної адаптації та інтеграції КНП «ТУРБОТА» – місце без бар’єрів
16/09/2025
Найкращий захист від усіх штамів COVID – вакцинація
16/09/2025
Самобулінг чи самопідтримка. Що обираєш ти?
16/09/2025
Продаж земельних ділянок чи прав на них на конкурсних засадах
16/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту