• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Одна заява — декілька засобів реабілітації: як подати та на що звернути увагу

13 березня 2025, 11:53

  • Департамент соціального захисту населення
1 (41)

Із 1 січня 2025 року впроваджена нова система оцінювання повсякденного функціонування людини — відтепер рішення ухвалюють експертні команди, які замінили МСЕК. Також подати заяву про отримання допоміжного засобу реабілітації (ДЗР) стало простіше. Мінсоцполітики нагадує, як це відбувається.

Заяву про забезпечення засобом реабілітації можна подати онлайн  або через найближчий центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), структурний підрозділ з питань соціального захисту населення (ОСЗН), а також територіальне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю. 

 

У випадку подання заяви онлайн формується одна заява на усі призначені засоби реабілітації або лише на ті, які людина хоче отримати в даний момент. Дублювати  заяву на кожен окремий виріб не потрібно. У випадку особистого звернення людини до ЦНАП, ОСЗН та територіального відділення ФСЗОІ, фахівці реєструють заяву за допомогою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС), в якій вказують всі призначені людині засоби реабілітації. Однак вносити такі дані потрібно, якщо інформація у системі не підтягнулася.

 

Важливо: це не означає, що всі призначені засоби реабілітації потрібно замовляти в одного підприємства. Після перевірки поданих документів територіальним відділенням ФСЗОІ, людина отримує направлення на кожен виріб окремо. З ним можна звернутися до будь-якого підприємства (або кількох) на вибір, щоб замовити призначені їй засоби реабілітації.

 

Термін розгляду — протягом 3-х робочих днів із дати подання заяви. Статус розгляду заяви відображається в особистому кабінеті на Соціальному порталі Мінсоцполітики  або відповідну інформацію можна отримати в органі, до якого таку заяву подавали.

 

Ознайомитися із деталями про кожен крок та відповідями на часті запитання можна на онлайн-платформі про державну програму протезування за посиланням . 

 

Нагадаємо, що Мінсоцполітики оновило  типові інформаційні картки адмінпослуг соціального характеру. 

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

Як проходить фізична ідентифікація українців: роз’яснення ГУ ПФУ в Полтавській області
13/03/2025
#16днівпротинасильства: Інфографіка про спеціалізовані служби підтримки
13/03/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
13/03/2025

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині стартував ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів 2025/2026 навчального року На Полтавщині стартував ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів 2025/2026 навчального року
06/12/2025
У листопаді запрацювали ще три україномовні аудіогіди у Страсбурзі, Брюсселі та Бухаресті – Олена Зеленська
05/12/2025
У Полтаві організували етнокрафт-студію для учнів
05/12/2025
У обласному центрі провели фестиваль «Молофест. Полтава – мій вайб!»
05/12/2025
Волонтерів Полтавщини відзначили державними та обласними нагородами
05/12/2025
В Устивицькій гімназії відбулися відкриті змагання до Дня Збройних Сил України
05/12/2025
Володимир Когут долучився до заходу швейцарсько-українського проєкту DECIDE
05/12/2025
Напередодні Дня Святого Миколая авіакомпанія «Українські вертольоти» привітала дітей Полтавщини
05/12/2025
Програма підтримки ветеранок REDpreneur Womеn
05/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту