• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

20 березня 2025, 15:25

  • Апарат
Гаряча Лінія

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Більшу частку даної тематики складають два блоки питань: матеріальна допомога та соціальні виплати. Разом – більше 80 відсотків. Зокрема, зафіксовано 23 заяви від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про надання фінансової підтримки та 20 – щодо виплати державних грошових допомог.

Також, у цьому блоці є прохання про допомогу в реалізації права на отримання ліків за пільговою ціною та видачі пакунку малюка.

З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 30, переважали нарікання на вимкнення послуги електропостачання чи неякісне її надання споживачам. Також, зафіксовано кілька зауважень щодо неналежного функціонування ліфтів у Полтаві.  

Серед інших актуальних питань можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, яких зареєстровано 24. У змісті цих заяв переважно порушувалися проблеми перейменування вулиць та заміни відповідних покажчиків.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Миргородської, Лубенської ТГ.   

Із 160 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 160 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

апарат
колцентр
гаряча лінія

Новина за темою

Державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування підвищили кваліфікацію за програмою «Професійне вигорання: причини виникнення та шляхи усунення»
20/03/2025
Алгоритм отримання довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб
20/03/2025
У Полтавському РЦПК для представників органів влади провели навчання за програмою «Сприйняття змін»
20/03/2025

Останні новини

Більше новин
Полтавська ОВА та Центр з питань захисту цивільного населення в умовах конфлікту (CIVIC) розпочинають співпрацю Полтавська ОВА та Центр з питань захисту цивільного населення в умовах конфлікту (CIVIC) розпочинають співпрацю
18/06/2025
Членкині Коаліції 1325 Полтавщини зустрілись з Консультаційною місією ЄС в Україні (КМЄС)
18/06/2025
ДСЗН: долучились до презентації підсумків Рамкової програми з протидії СНПК
18/06/2025
Матеріали щодо адміністративної послуги «Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни»
18/06/2025
Завдяки грантовій підтримці переселенка з Харкова започаткувала власну справу на Полтавщині
18/06/2025
Центр глобального діалогу та лідерства запрошує до участі в форумі
18/06/2025
Як здобути українську освіту за кордоном: варіанти для дітей
18/06/2025
Міжнародний Фонд Медичної Співпраці передав гуманітарну допомогу Полтавському обласному центру стоматології
18/06/2025
Відбулося засідання колегії Департаменту освіти і науки ОВА
18/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту