Не є винятком і Миргородська громада. Проте, на відміну від Полтавської та Кременчуцької ТГ, фахівці Обласного контактного центру фіксують доволі незначні показники від жителів Миргорода і навколишніх населених пунктів. Так із загальної кількості заяв і скарг, що на середину квітня становить 2,2 тис., лише чотири відсотки стосуються зазначеної громади.
Основна тематика питань суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області.
Найбільш поширена тема у зверненнях миргородців – соціальна. У кожному третьому повідомленні озвучувалися саме ці питання. Практично кожна друга заява даної тематики містила прохання про надання грошової допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем чи для лікування. Загалом – 15 звернень. Неодноразово фіксувалися зауваження від отримувачів соціальних виплат щодо їх нарахування, невчасного, на думку заявників, фінансування чи відмови у призначенні. Таких було 8, у тому числі від ВПО.
Тематика ЖКГ є наступною за своєю актуальністю для Миргорода у зверненнях, які надходили до контактного центру. Усього – 17 заяв. З них у 13 споживачі повідомляли про неякісне надання чи відсутність комунальних послуг. Більшість – це електропостачання.
Також, фіксувалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 11 та забезпечення житлом осіб зі статусом ВПО – 9.
У 70 відсотків випадків дзвінки на гарячі лінії надходять від мешканців міста Миргород, інші – з населених пунктів, що входять до складу громади. Найбільше з Шахворостівки – 9, Хомутця та Дібрівки – по 3, Кибинців – 2.
За результатами розгляду цих заяв і скарг у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.
Робота зі зверненнями триває постійно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення або повідомити про проблему.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.