• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

24 квітня 2025, 15:50

  • Апарат
Контактний Центр

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано близько 90 дзвінків, у тому числі кожний четвертий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне четверте звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріально-гуманітарна підтримка та соціальні виплати. Разом – більше 70 відсотків. Зокрема, зафіксовано близько 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО щодо призначення та виплати державних грошових допомог та більше 10 – щодо надання грошової або гуманітарної допомоги.

 

Також, у цьому блоці є прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та надання певного соціального статусу.

 

Питань ЖКГ надійшло 30. Переважаючих проблемних напрямків не було. Усі вони розподілені більш-менш рівномірно між традиційними сферами: нарікання на надання комунальних послуг – електро-, газо- і водопостачання, а також прохання здійснити ремонт ліфтів у Полтаві, забезпечити належне обслуговування багатоквартирних житлових будинків і зауваження щодо нарахуваної  заборгованості за комунальні послуги. 

 

Серед іншого можна виокремити звернення щодо необхідності завершення процесів декомунізації в області – 22 та сфери охорони здоров’я – 14 звернень.

 

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Зіньківської, Лубенської та Щербанівської ТГ.   

 

Із 164 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

 

За результатами опрацювання порушених питань більше 150 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.

 

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

 

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

контакт-центр

Новина за темою

У жовтні Обласним контактним центром опрацьовано близько 600 звернень
24/04/2025
На гарячі лінії Полтавської ОВА за тиждень надійшло понад 100 звернень
24/04/2025
При Полтавській ОВА продовжує роботу Обласний контактний центр
24/04/2025

Останні новини

Більше новин
«Діалог влади та бізнесу»: Володимир Когут провів зустріч із підприємцями «Діалог влади та бізнесу»: Володимир Когут провів зустріч із підприємцями
17/12/2025
Година патріотичної свідомості «Краса і велич символів держави», проведена у Кременчуцькому спортивному ліцеї імені І.М. Піддубного
17/12/2025
Отримувачі «Зимової підтримки» через Укрпошту матимуть більше часу, щоб витратити кошти — рішення Уряду
17/12/2025
Програма скринінг здоров’я 40+: як скористатися
17/12/2025
Безоплатні слухові апарати для ветеранів та ветеранок: хто має право і як отримати
17/12/2025
Підтримка прифронтових громад та нові партнерства: підсумки реалізації Національного проєкту «Пліч-о-Пліч: згуртовані громади» у 2025 році
17/12/2025
Синоптики попередили про туман
17/12/2025
Держслужбовці апарату Полтавської ОВА долучилися до навчального курсу «Професійна етика та діловий етикет»
17/12/2025
«Всеукраїнських шкільних ліг пліч-о-пліч»: у Лохвиці визначили кращих волейболістів
17/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту