• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Цифрові можливості для призначення належного користувача зі смартфона

09 травня 2025, 11:06

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Nalezhnij Koistuvach

Онлайн-послуги сервісних центрів МВС завжди під рукою. Автовласники та водії можуть користуватись перевагами цифровізації в будь-який час та в будь-якому місці.

Часто громадяни передають свої автівки в користування рідним та друзям. Аби не сплачувати чужі  штрафи за порушення правил дорожнього руху, не обов’язково звертатись до сервісного центру МВС. Для цього достатньо призначити належного користувача – онлайн та в кілька кліків з власного смартфона. Як це зробити та алгоритм дій пояснила заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко.

Хто ж такий належний користувач? Це особа, яка на законних підставах керує автівкою, яка їй не належить. Призначити належного користувача, або як кажуть водії – пошерити авто, можна онлайн через Кабінет водія або застосунок Дія.

Для цього у власника автівки має відображатись в електронному вигляді у Кабінеті водія або Дії свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. А в майбутнього користувача – посвідчення водія відповідної категорії. Також у Дії повинна відображатись ID-картка або закордонний паспорт.

Далі виконати наступні дії:

- авторизуватись у Кабінеті водія або Дії;

- власник створює запит на шеринг у вигляді QR-коду або ділиться посиланням;

- водій сканує цей код або переходить за посиланням і підтверджує намір стати належним користувачем.

Після завершення процедури в належного користувача з’явиться свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Це означає, що штрафи, які зафіксовані в автоматичному режимі за порушення ПДР, будуть  надходити належному користувачу, а не власнику автівки.

Звертаємо увагу, що власник транспортного засобу та його майбутній користувач самостійно визначають термін шерингу. Покрокова інструкція, як скористатись цією опцією, розміщена на сайті сервісного центру МВС у розділі Послуги.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

Поділитись

Теги

сервісні центри МВС

Новина за темою

Які транспортні засоби за типом призначення реєструються у ТСЦ МВС: загальні, спеціальні та спеціалізовані
09/05/2025
Відбулися зміни в процедурах платного зберігання та бронювання номерних знаків у сервісних центрах МВС
09/05/2025
Автомат чи механіка? Все про код «78» у посвідченні водія
09/05/2025

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині завершили збір цукрового буряка На Полтавщині завершили збір цукрового буряка
13/12/2025
На вихідних на Полтавщині похолодає
13/12/2025
Відбулась Координаційна рада з питань розвитку туризму та курортів при Полтавській ОВА
13/12/2025
Полтавський академічний симфонічний оркестр запрошує на новорічні концерти
13/12/2025
Брифінг щодо поточної ситуації в електромережах Полтавщини
13/12/2025
110 років виконавцю пісні «Реве та стогне Дніпр широкий»
13/12/2025
Полтавці здобули 5 медалей на всеукраїнському турнiрі з дзюдо
12/12/2025
На Харківщині Президент заслухав доповідь про оборону Куп’янська та відзначив державними нагородами воїнів 2-го батальйону 101-ї ОБрО
12/12/2025
Володимир Когут провів нараду щодо підключення когенераційних установок
12/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту