• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

22 травня 2025, 10:35

  • Апарат
Гаряча Лінія (9)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематики соціального захисту населення та комунального господарства  залишаються наймасовішими – більше половини від загальної кількості звернень. І якщо соціальний напрям є традиційно чисельним, то кількість зауважень у сфері ЖКГ цього тижня суттєво зросла – майже у два рази.

В першому блоці питань актуальними були заяви щодо надання гуманітарної і грошової підтримки – близько 30 та призначення соцвиплат – більше 20. Також, озвучувалися прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та встановлення певного соціального статусу.

Питань ЖКГ надійшло 57. Практично кожне друге стосувалося проблеми з водопостачанням у Полтаві, що виникла у зв’язку з аварійними ситуаціями на мережах. Уже незмінно традиційними були нарікання на неякісну послугу електропостачання і незадовільну роботу ліфтів в обласному центрі – більше 10.   

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 8 та благоустрою – 7.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Глобинської та Терешківської ТГ.   

Із 222 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено. Зафіксовано одну подяку за позитивний результат.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

гаряча лінія
обласний колцентр
громади

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/05/2025
Продовжує працювати гаряча лінія для членів родин мобілізованих та загиблих захисників і захисниць Полтавщини
22/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/05/2025

Останні новини

Більше новин
«Коли можеш розправити крила»: Полтавщина долучилася до національного діалогу про безбар’єрність «Коли можеш розправити крила»: Полтавщина долучилася до національного діалогу про безбар’єрність
20/08/2025
Затверджено порядок створення безбар’єрних маршрутів у містах та громадах
20/08/2025
Спорткомплекс «Акваарена»: тренування, відпочинок і реабілітація
20/08/2025
єЧерга для автобусів: затверджено нові правила використання системи
20/08/2025
На Полтавщині презентували українсько-американський проєкт «До Батьківщини!»
20/08/2025
Лайфхаки записуємось онлайн до сервісного центру МВС без зайвого клопоту та додаткового часу
20/08/2025
Понад 23 тисячі людей скористалися послугами Полтавської обласної служби зайнятості
20/08/2025
Нові можливості Державного аграрного реєстру: Запрацював ще один функціонал для сільгоспвиробників
20/08/2025
У бібліотеці ім. Олеся Гончара відбувся черговий терапевтичний сеанс із каністерапії для дітей
20/08/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту