• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Які обставини впливають на призначення субсидії і про які зміни слід повідомляти Пенсійний фонд

26 травня 2025, 16:38

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Обставини І Зміни

Протягом минулого опалювального періоду Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області забезпечувало житловими субсидіями понад 110 тис. домогосподарств. Середній розмір фінансової підтримки склав 1681 грн.

Разом з тим постійний контроль з боку Міністерства фінансів України за правильністю призначення виплат демонструє, що у процесі нарахування житлових субсидій виникає чимало затримок і помилок, головними причинами яких є несвоєчасність оновлення одержувачами інформації про зміну персональних даних або небажання повідомляти про обставини, які впливають на подальшу виплату субсидії .

Відповідно до п. 14 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, на призначення субсидії впливають такі обставини:

  • загальна площа квартири - не більше 130 кв. м, житлового будинку - не більше 230 кв. м (норма не застосовується до дитбудинків сімейного типу, багатодітних сімей, сімей, де є троє і більше дітей, які перебувають під опікою та піклуванням);
  • наявність у власності члена родини транспортного засобу, випущеного менше 5-ти років тому (крім мопеда та причепа);
  • у власності є не більше одного транспортного засобу, випущеного менше 15-ти років тому (крім мопеда та причепа);
  • у складі сім'ї є повнолітні особи, у яких відсутній дохід, або одержувачі доходу нижче мінімальної зарплати, або якими (за яких) не сплачено єдиний внесок у розмірі не менше мінімального сумарно 3 місяці поспіль (крім студентів та одержувачів соціальної пенсії);
  • відсутня прострочена понад 3 місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг більше 3-х місяців і загальна сума перевищує 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680 грн);
  • жоден із зареєстрованих членів сім'ї протягом року перед зверненням за субсидією не здійснював купівлю на суму понад 100 тис. грн (окрім оплати лікування);
  • немає не повернутої надміру перерахованої суми житлової субсидії за попередні періоди її одержання або не сплачуються визначені суми до повернення;
  • у складі сім'ї є неплатник аліментів (понад 3 місяці);
  • у складі сім'ї є власник більш ніж одного житлового приміщення (крім житла на тимчасово окупованих територіях і на лінії зіткнення такого, що належить на праві спільної сумісної або часткової власності та розташоване в сільській місцевості);
  • у члена сім'ї є депозит більше 100 тис. грн;
  • член сім'ї купував валюту на загальну суму в 50 тис. гривень протягом року перед зверненням;
  • купівля, зокрема у кредит, генеруючих установок, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел енергії на суму більше
    150-ти тис. гривень.

Відповідно до п. 90 згаданого вище Положення громадяни, які одержують житлову субсидію, повинні повідомити органи Пенсійного фонду про такі обставини:

  • зміни у складі  зареєстрованих у житловому приміщенні членів домогосподарства, їх соціального статусу, зміни у складі сім’ї членів домогосподарства;
  • зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
  • зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
  • перебування за кордоном особи із складу домогосподарства або члена сім’ї особи із складу домогосподарства сукупно більш як 60 днів;
  • здійснення одноразової покупки на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або набуття права власності на майно, вартість якого перевищує 50 тисяч гривень;
  • набуття права власності на транспортні засоби (крім мопеда і причепа);
  • здійснення операцій із купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень (варто зазначити, що ці операції сумуються, тобто йдеться не про одноразову купівлю, а про всі операції в загальній сумі 50 тисяч гривень протягом 12 місяців);
  • отримання громадянином, якому призначено житлову субсидію, або членом його сім’ї одноразово доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (крім цільової благодійної допомоги; страхових виплат на медичну та соціальну допомогу; спадщини у вигляді нерухомого майна або основної його частини; гранту або стипендії на навчання);
  • відкриття депозитного банківського рахунку на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень, або придбання облігацій внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень;
  • настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (призначення житлових субсидій на понаднормову площу житла переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування таких осіб або виникнення у них інших джерел доходів).

Термін інформування – 30 календарних днів з моменту виникнення обставин!

         Головне управління Пенсійного

фонду України в Полтавській області

Поділитись

Теги

соцзахист
пенсійний фонд

Новина за темою

П’ять громад Полтавщини отримали відзнаки ПРООН за розвиток соцпослуг
26/05/2025
Влада, правоохоронці та спеціалізовані служби об’єднують зусилля, щоб запобігти та протидіяти домашньому насильству
26/05/2025
Тиждень безбар’єрності: куди звертатись, якщо потребуєш ДЗР у тимчасове користування
26/05/2025

Останні новини

Більше новин
Український ветеранський фонд запустив онлайн-платформу для працевлаштування ветеранів і ветеранок Український ветеранський фонд запустив онлайн-платформу для працевлаштування ветеранів і ветеранок
28/05/2025
31 травня в Кременчуці проведуть забіг
28/05/2025
Дві філії ГО «Члени сімей загиблих Полтавщини» отримали державну реєстрацію
28/05/2025
Спрощення процедури розміщення об'єктів і споруд електронних комунікацій на земельних ділянках державної та комунальної власності
28/05/2025
День кар’єри-2025 провели в ПДАУ
28/05/2025
На Полтавщині спрямували 1 млн грн на медичну підтримку постраждалих від катастрофи на ЧАЕС
28/05/2025
Полтавських рятувальників відзначили державними нагородами
28/05/2025
Молодь Полтавщини запрошують на ВідНОВА:UA!
28/05/2025
В обласній філармонії відбувся захід «Церемонія люстри»
28/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту