Тематики соціального захисту населення та комунального господарства залишаються пріоритетними – більше половини від загальної кількості звернень. Традиційно, серед соціальних запитів більш актуальними були відносини держави з отримувачами грошових допомог в частині їх призначення та виплати – близько 20 та прохання про надання гуманітарної і фінансової підтримки з бюджетів місцевих громад – 17.
У сфері ЖКГ цього тижня проблематика теж залишилася прогнозованою. З 35 зареєстрованих звернень, практично кожне друге стосувалося неякісного отримання послуги електропостачання, що було спричинено, у тому числі, й складними погодними умовами. В інших випадках фіксувалися нарікання на роботу ліфтів у Полтаві – 5 та щодо нарахування заборгованості за використані компослуги – 6.
Серед іншого, реєструвалися звернення щодо завершення процесів декомунізації в області – 10 та сфери охорони здоров’я – 9.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької та Лубенської ТГ.
Із 146 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 150 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено. Зафіксовано одну подяку за позитивний результат.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення
Підпишіться, щоб отримувати листи.