01 червня 2025, 12:00
Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
Близько 600 звернень надійшло до контакт-центру Полтавської ОВА у травні. З початку року фахівці опрацювали понад 3,3 тис. запитів. Про це розповів т.в.о. начальника Полтавської облвійськадміністрації Володимир Когут.
«Серед актуального – соціальні питання та житлово-комунальної сфери. Кожне питання розглядають у межах законодавства, враховуючи інтереси заявників. Також звернення надходять від внутрішньо переміщених осіб, які проживають на Полтавщині. Цьогоріч опрацьовано понад 300 запитів від ВПО», – сказав Володимир Когут.
Гарячі лінії обласного контактного центру продовжують функціонувати цілодобово за номером: 0800502230. Є можливість подати заяву через чат-бот.
Підпишіться, щоб отримувати листи.