На відміну від минулого тижня, питання комунального господарства стали більш нагальними для мешканців Полтавщини, що частково пов’язано з несприятливими погодними умовами та наслідками падінь уламків ворожих БПЛА. Загалом, з 44 заяв, які стосувалися тематики ЖКГ, майже кожне третє – щодо відсутності послуги електропостачання.
Фіксувалися неодноразово нарікання на неякісне забезпечення водопостачанням чи відключення газу. Мешканців Полтави і надалі хвилює неналежний стан окремих ліфтів та прибудинкових територій – близько 10 звернень.
У сфері соціального захисту тематика, також, залишається незмінною. З поміж 37 таких повідомлень, кожне друге стосувалося соціальних виплат. Нагальними залишаються і прохання щодо надання гуманітарної чи матеріальної підтримки для різних категорій мешканців громад, призначення пільг або надання певного соціального статусу.
Серед іншого, реєструвалися звернення щодо врегулювання різних ситуацій у сферах декомунізації – 8, охорони здоров’я – 7 та благоустрою – 6.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Лубенської Глобинської та Терешківської ТГ.
Із 173 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 130 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне сьоме звернення було вирішено.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.