У першому випадку кожний другий заявник висловлював невдоволення неякісним наданням послуг, насамперед, електропостачання.
Соціальна тематика, традиційно, залишається незмінною – переважали питання щодо призначення чи виплати державних соціальних допомог. Разом з тим, жителі Полтавщини продовжують звертатися і щодо отримання грошової чи гуманітарної підтримки.
Нагальною залишається тема декомунізації в області. З Урядової гарячої лінії до Полтавської ОВА надійшло ще 8 таких звернень. Озвучені в межах законодавства вимоги до громад стосувалися перейменування вулиць, демонтажу старих покажчиків назв вулиць тощо. Серед іншого, реєструвалися звернення зі сфери охорони здоров’я – 8.
Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької та Миргородської ТГ.
Із 142 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань майже 150 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово. Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot.
Підпишіться, щоб отримувати листи.