Жителі Полтавщини також активно використовують можливості та авторитет урядової лінії для вирішення своїх проблемних питань чи впливу на ситуацію, що тривалий час не вирішується.
Сотні тисяч дзвінків щорічно, у тому числі близько 50 тис. із Полтавщини, засвідчують високий рівень довіри до цього простого та доступного засобу комунікації з владою.
З 2012 року опрацювання заяв від Урядової гарячої лінії здійснює Обласний контактний центр. За цей час, з поміж 19 млн. звернень, зареєстрованих на УГЛ, близько 200 тис. – скеровано до Полтавської ОВА. Середній річний показник – більше 10 тис.
Від початку цього року контактним центром опрацьовано близько 4,7 тис. звернень з УГЛ.
Кожне третє питання стосується соціального захисту, кожне четверте – сфери ЖКГ.
Практично кожна друга заява чи скарга надходить від соціально вразливих верств населення: багатодітних родин, пенсіонерів, осіб з інвалідністю та інших громадян, яким встановлено визначені законодавством статуси.
Кожний п’ятий дзвінок – від внутрішньо переміщених осіб, які звертаються з проханнями про вирішення житлових, соціальних, гуманітарних, освітніх та медичних питань.
У 80 відсотках випадків вирішення питань залежить від спроможності громад, активності керівництва та депутатського корпусу на місцях, бажання зрозуміти людські потреби і проблеми, скерувати свою увагу та ресурси на їх вирішення.
За результатами розгляду кожен заявник отримує письмову відповідь, з якою можна ознайомитися в особистому кабінеті на веб-сайті: https://ukc.gov.ua Повна інформація про Центр розміщена за посиланням: https://www.ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/about/
Крім основної лінії, додалися інші спеціалізовані лінії: для осіб з інвалідністю, соціальних питань, енергозабезпечення «СТРУМ», захисту довкілля, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству, безпеки дітей в Інтернеті тощо.
При цьому варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади усіх рівнів розглядати заяви і скарги вчасно, вирішувати проблемні питання та надавати заявникам відповідь і дієву допомогу.
Підпишіться, щоб отримувати листи.