З урахуванням звернень, надісланих з Урядової гарячої лінії, зареєстровано 580 заяв і скарг. Кожна третя з них – комунальної тематики, кожна п’ята – соціальної сфери.
Початок опалювального сезону та застосування ГПВ суттєво вплинули на характер порушених питань. Загалом, більше ста заявників висловили невдоволення черговістю та тривалістю графіків. Зі зниженням температури повітря частіше почали лунати заклики до початку опалення як житлових будинків так і навчальних закладів, насамперед, у Полтаві та Миргороді.
Не менш актуальними залишаються прохання жителів громад про надання їм фінансової або гуманітарної підтримки.
Традиційно, фіксувалися заяви зі сфери охорони здоров’я, освіти, благоустрою та декомунізації.
Полтавська громада залишається лідером за кількістю звернень – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської ТГ.
За результатами розгляду звернень близько 400 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне шосте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 5 подяк.
Кожен за потреби має можливість звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.