13 вересня 2023, 14:44
«Бізнес, державні та комунальні установи Полтавщини можуть створити службовий акаунт у Дії. Такий сервіс актуальний для всіх адміністративних будівель, в яких перевіряють документи відвідувачів на вході; університетів для пропуску студентів у заклад; бібліотек для видачі книг за студентським квитком; перевізників, які перевіряють документи для посадки на автобус чи потяг», – розповів Ігор Панченко.
За його словами, такий акаунт дозволяє перевіряти ID-картку, закордонний паспорт, картку платника податків (РНОКПП), студентське посвідчення, свідоцтво про народження дитини, довідку ВПО, посвідчення водія, техпаспорт, пенсійне посвідчення, посвідку на постійне чи тимчасове місце проживання.
Щоб створити службовий акаунт, необхідно:
на порталі Дія вибрати послугу Службовий акаунт – натиснути Отримати QR-код;
авторизуватися за КЕПом керівника установи або ФОП;
заповнити анкету.
Після цього за лічені секунди на сторінці Мій Бізнес, в розділі Дія.QR для службової авторизації з’явиться QR-код. Ви можете відредагувати його, завантажити або видалити. Відскануваши його, співробітник компанії чи установи зможе авторизуватися у застосунку Дія від імені компанії чи установи.
Як працює службовий акаунт?
Працівник установи може зайти у службовий акаунт, зчитавши спеціальний QR-код. Після цього в застосунку відкриється сканер, який необхідно навести на QR-код цифрового документа іншого користувача. Так працівник отримає статус документа, який перевіряється. Якщо висвітлиться «Документ знайдено» – він є дійсним; якщо «Документ не знайдено» – це підробка.
Службова авторизація в застосунку Дія дає доступ до сканера QR-кодів, який є у правому верхньому куті головного екрана застосунку в кожного користувача Дії. Але працівник авторизується від імені компанії чи установи і виконує службові обов’язки перевірки документів саме під профілем компанії, а не своєю особистою Дією.
Службовий акаунт діятиме 180 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий QR-код для авторизації.
Підпишіться, щоб отримувати листи.