За результатами роботи протягом 2024 року на гарячі лінії надійшло більше 9,5 тис. дзвінків, у тому числі майже кожний п’ятий від внутрішньо переміщених осіб. Близько 300 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. В переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу.
А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення, які скеровувалися для розгляду до органів влади та місцевих громад – усього близько 2,7 тис. заяв та скарг.
Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств. Таким чином загальна кількість отриманих реєстраційних карток заявників протягом січня-грудня перевищила 13,7 тис.
За підсумками року найбільш масовою стала тематика соціального захисту населення – майже 4,9 тис. або практично кожне третє звернення.
В більш детальному розрізі даний блок сформувався за рахунок повідомлень від отримувачів державних соціальних виплат – 2,1 тис., від жителів громад та ВПО, які потребували гуманітарної підтримки – близько 1,5 тис., та грошової допомоги – 350 заяв тощо.
Сфера житлово-комунального господарства області протягом усього року була стабільно актуальною з тенденцією до певних сплесків після ударів ворога по енергетичній інфраструктурі країни, ліквідації наслідків негоди, початку та завершення опалювального періоду тощо.
Загалом, 28 відсотків або більше 3,8 тис. звернень стосувалося саме даної тематики.
Блок питань ЖКГ сформувався переважно за рахунок нарікань на відсутність послуги електропостачання. Особливу активність споживачі проявляли під час застосування ГПВ – близько 2 тис. звернень. Протягом першої половини року гостро стояло питання відновлення роботи ліфтів у Полтаві, що в підсумку дало більше 600 скарг від мешканців обласного центру.
Стабільно фіксувалися прохання про урегулювання спірних моментів з надавачами послуг газо- та електропостачання щодо показів лічильників та нарахованої заборгованості – близько 600 повідомлень.
Окрім цього, мешканці області зверталися щодо вирішення питань благоустрою населених пунктів, ремонту доріг, декомунізації, сфери охорони здоров’я, земельних відносин та освіти.
Лідером за кількістю звернень є Полтавський район – близько 5 тис. Найменш активні мешканці Лубенщини – близько 1 тис.
Серед громад першість отримала Полтавська – більше 3 тис. Жителі Кременчуцької ТГ оформили більше 2 тис. звернень.
Близько 95 відсотків отриманих за рік заяв та скарг уже опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано 60 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Всі лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.