• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За 2,5 місяці 2025 року кожне десяте звернення до обласного колцентру надходило від мешканців Кременчуцької громади

31 березня 2025, 11:32

  • Апарат
Гаряча Лінія (3)

Щоденно жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять з усіх районів та громад області.

Традиційно, значна кількість заяв і скарг фіксується з Кременчуцької громади. Так, від початку року фахівцями Обласного контактного центру отримано 1,6 тис. звернень і кожне десяте з них з Кременчуцької ТГ.

Основна тематика питань по місту суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області.

На відміну від Полтавської громади, найбільш поширена тема у зверненнях кременчужан – соціальна. У кожному другому повідомленні озвучувалися саме ці питання. Кожна п’ята заява містила прохання про надання грошової допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем чи для лікування. Загалом – 34 звернення. Прогнозовано, як для початку року, фіксувалися зауваження від отримувачів соціальних виплат щодо їх нарахування, невчасного, на думку заявників, фінансування чи відмови у призначенні. Таких було 35, у тому числі половина з них від ВПО. Натомість, щодо гуманітарної підтримки зафіксовано лише 4 заявки, що в десятки разів менше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

Тематика ЖКГ є наступною за своєю актуальністю для Кременчука у зверненнях, які надходили до Обласного контактного центру. Усього – 39 заяв. З них у 22 споживачі повідомляли про неякісне надання чи відсутність комунальних послуг. Більшість – це електро- та водопостачання. В п’ятьох випадках озвучено проблематику ремонту будинків чи внутрішніх мереж.

Зауваження щодо поломки ліфта було лише одне, на відміну від Полтави, де ця проблема, є більш масовою.

Також, фіксувалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 11, освіти, роботи транспорту та декомунізації – по 2.

У 99 відсотків випадків дзвінки на гарячі лінії надходять від мешканців міста Кременчука, інші – з населених пунктів, що входять до складу громади. 

За підсумками розгляду цих заяв і скарг у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено. Отримано 1 подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення або повідомити про проблему.

Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

обласний колцентр
чат-бот
громади
звернення
гаряча лінія

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
31/03/2025
У червні обласним контактним центром ОВА отримано понад 700 звернень
31/03/2025
У червні обласним контактним центром ОВА отримано понад 700 звернень
31/03/2025

Останні новини

Більше новин
За пів року ЦНАПи та їхні підрозділи на Полтавщині надали 393 тисячі послуг За пів року ЦНАПи та їхні підрозділи на Полтавщині надали 393 тисячі послуг
30/07/2025
Уряд затвердив Дія.Картку, що дозволить ефективніше адмініструвати програми грошової підтримки
30/07/2025
Актуальні новини від Офісу Віце-премʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
30/07/2025
Голова Державної казначейської служби України Тетяна Слюз відвідала Полтавщину з робочим візитом
30/07/2025
Синоптики попередили про грози
30/07/2025
Серпень у Молодіжному центрі обіцяє бути яскравим і насиченим
30/07/2025
Природотерапія для найменших: прогулянка регіональним ландшафтним парком «Диканський»
30/07/2025
Всесвітній день протидії торгівлі людьми
30/07/2025
Дружба – це...
30/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту