Традиційно, значна кількість заяв і скарг фіксується з Кременчуцької громади. Так, від початку року фахівцями Обласного контактного центру отримано 1,6 тис. звернень і кожне десяте з них з Кременчуцької ТГ.
Основна тематика питань по місту суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області.
На відміну від Полтавської громади, найбільш поширена тема у зверненнях кременчужан – соціальна. У кожному другому повідомленні озвучувалися саме ці питання. Кожна п’ята заява містила прохання про надання грошової допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем чи для лікування. Загалом – 34 звернення. Прогнозовано, як для початку року, фіксувалися зауваження від отримувачів соціальних виплат щодо їх нарахування, невчасного, на думку заявників, фінансування чи відмови у призначенні. Таких було 35, у тому числі половина з них від ВПО. Натомість, щодо гуманітарної підтримки зафіксовано лише 4 заявки, що в десятки разів менше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Тематика ЖКГ є наступною за своєю актуальністю для Кременчука у зверненнях, які надходили до Обласного контактного центру. Усього – 39 заяв. З них у 22 споживачі повідомляли про неякісне надання чи відсутність комунальних послуг. Більшість – це електро- та водопостачання. В п’ятьох випадках озвучено проблематику ремонту будинків чи внутрішніх мереж.
Зауваження щодо поломки ліфта було лише одне, на відміну від Полтави, де ця проблема, є більш масовою.
Також, фіксувалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 11, освіти, роботи транспорту та декомунізації – по 2.
У 99 відсотків випадків дзвінки на гарячі лінії надходять від мешканців міста Кременчука, інші – з населених пунктів, що входять до складу громади.
За підсумками розгляду цих заяв і скарг у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено. Отримано 1 подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення або повідомити про проблему.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.