• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Електронна трудова: добігає кінця період оцифрування

19 березня 2025, 14:55

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Електронна Трудова Добігає Кінця Період Оцифрування

Відомості про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, подаються на оцифрування до Пенсійного фонду України згідно із Законом України від 5 лютого 2021 року №1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівників в електронній формі».

Трохи більше року залишилося до завершення п’ятирічного періоду (до 10 червня 2026 року), протягом якого всі роботодавці повинні занести до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування інформацію про найманих працівників, яка раніше зберігалася на паперових носіях.

З того часу, як розпочався процес оцифрування трудових документів, працівники Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області перевели в електронний формат 293,4 тисячі трудових книжок. При цьому документи аналізують і опрацьовують, відбираючи із загальнодержавної черги.

Динаміку «нового життя» старих паперових документів про трудову діяльність можна представити таким чином:

 

2020 р

2021 р.

2022 р.

2023 р.

2024 р.

Всього

5,3 тис.

53,0 тис.

80,9 тис.

71,2 тис.

75,2 тис.

293,4 тис.

 

А яка ж ситуація на Полтавщині? Попри значну міграцію та суттєву втрату людського потенціалу, в області налічується нині 315,5 тис. найманих працівників, що майже на 20 тис. більше, ніж на початок війни. На жаль, лише 36,4% з них мають актуальні електронні трудові книжки.

Процедура подання відомостей до Реєстру застрахованих осіб – у рамках сучасних технологій, нескладна і доступна кожному. Для того, щоб крокувати у ногу з сучасністю, слід здійснити такі кроки:

  • увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • заповнити анкету та прикріпити скановані копії паперової трудової книжки.

 До електронної трудової книжки також вносяться документи про освіту, про народження дітей (жінкам), про службу в армії (чоловікам), адже вони впливають на обрахунок стажу, а відповідно мають бути зафіксовані в Реєстрі застрахованих осіб.

Після заповнення роботодавцем або застрахованою особою анкети та прикріплення сканкопій фахівці Пенсійного фонду переводять їх у цифровий формат і здійснюють звірку записів трудової книжки із даними, що вже містяться в персональній картці Реєстру застрахованих осіб. Надалі ці дані перебувають під надійним захистом системи кіберзахисту.

У результаті успішного оцифрування трудової книжки будь-який український працівник може переглянути в особистому кабінеті на вебпорталі Фонду інформацію про періоди роботи і наявний страховий стаж. Якщо при цьому виникають запитання, то на тому ж порталі можна подати звернення. Також можна звернутись до найближчого сервісного центру Фонду.

Ще один сучасний ресурс - мобільний додаток «Пенсійний фонд».  Він забезпечує доступ до електронних сервісів з мобільних пристроїв та робить спілкування максимально зручним та ефективним.

Нагадуємо, електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки, у якому відображена уся наявна інформація про стаж, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.

 

Головне управління Пенсійного фонду

України в Полтавській області

Поділитись

Теги

пенсійний фонд
соцзахист

Новина за темою

Фахівці регіонального управління Пенсійного фонду чекають ваші документи для оцифрування
19/03/2025
Дистанційне оформлення пенсії – це сучасний, доступний і прозорий спосіб отримати заслужену виплату і розпочати новий етап життя
19/03/2025
Які обставини впливають на призначення субсидії і про які зміни слід повідомляти Пенсійний фонд
19/03/2025

Останні новини

Більше новин
Полтавська ОВА та Центр з питань захисту цивільного населення в умовах конфлікту (CIVIC) розпочинають співпрацю Полтавська ОВА та Центр з питань захисту цивільного населення в умовах конфлікту (CIVIC) розпочинають співпрацю
18/06/2025
Членкині Коаліції 1325 Полтавщини зустрілись з Консультаційною місією ЄС в Україні (КМЄС)
18/06/2025
ДСЗН: долучились до презентації підсумків Рамкової програми з протидії СНПК
18/06/2025
Матеріали щодо адміністративної послуги «Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни»
18/06/2025
Завдяки грантовій підтримці переселенка з Харкова започаткувала власну справу на Полтавщині
18/06/2025
Центр глобального діалогу та лідерства запрошує до участі в форумі
18/06/2025
Як здобути українську освіту за кордоном: варіанти для дітей
18/06/2025
Міжнародний Фонд Медичної Співпраці передав гуманітарну допомогу Полтавському обласному центру стоматології
18/06/2025
Відбулося засідання колегії Департаменту освіти і науки ОВА
18/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту