За результатами роботи у березні на гарячі лінії надійшло більше 460 дзвінків, у тому числі кожний восьмий від внутрішньо переміщених осіб. 12 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.
Загалом було зареєстровано 745 заяв і скарг. Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали рівно 50 відсотків від загальної кількості звернень, але зі значною перевагою соціальної тематики. Найбільш актуальними в соціальній сфері стали прохання про надання грошової допомоги, як мешканцям громад, так і родинам з числа ВПО, для вирішення складних побутових умов чи лікування. Усього таких заяв зафіксовано більше 120. Також, активними залишалися отримувачі державних соціальних допомог – близько 100.
Більше 140 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. Було зафіксовано майже подвійне збільшення кількості випадків певних протиріч між споживачами та надавачами комунальних послуг. Насамперед, громадяни нарікали на отримання повідомлень про нараховану заборгованість за спожиту електроенергію – близько 40. Разом з тим, традиційно фіксуються зауваження щодо періодичної відсутності, як електропостачання, так і води й газу в оселях мешканців громад області. Загалом, близько 50 заяв. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – більше 20.
Лідером за кількістю звернень у березні залишилася Полтавська громада – майже кожне четверте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Кобеляцької, Гадяцької, Миргородської та Глобинської ТГ.
Крім того, досить активно надходили заяви щодо завершення процесів декомунізації в області та з питань охорони здоров’я.
За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 500 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне десяте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 18 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.