Жителі Полтавщини активно використовують можливості та авторитет лінії 1545 для вирішення своїх проблемних питань чи впливу на ситуацію, яка тривалий час не вирішується. Щорічне підсумкове 9-10 місце за кількістю дзвінків серед інших областей є підтвердженням цього.
З 2012 року функцію з опрацювання заяв від Урядової гарячої лінії, передано до Обласного контактного центру. Дана ділянка роботи є однією з найвідповідальніших. З поміж 19 млн. звернень, зареєстрованих на УГЛ за цей час, майже 160 тис. – скеровано до Полтавської ОВА. Середній річний показник – близько 10 тис.
Найбільш актуальними питаннями, традиційно, є соціальний захист, ЖКГ, охорона здоров’я, благоустрій, аграрний сектор тощо.
Частка соціального блоку, як правило, коливається від 30 до 60, комунального господарства – від 20 до 40 відсотків від загальної річної кількості.
Практично кожна друга заява чи скарга надходить від соціально вразливих верств населення: багатодітних родин, пенсіонерів, осіб з інвалідністю та інших громадян, яким встановлено визначені законодавством статуси.
Від початку повномасштабного вторгнення суттєво зросла кількість дзвінків від внутрішньо переміщених осіб. Зміст таких повідомлень переважно стосується гуманітарної чи фінансової підтримки, соціальних виплат, медичного забезпечення тощо.
Загалом, близько 80 відсотків проблемних питань, що надходять з УГЛ, стосуються виконання своїх повноважень саме органами місцевого самоврядування на території відповідної громади.
За результатами розгляду кожен заявник отримує письмову відповідь, з якою можна ознайомитися в особистому кабінеті на веб-сайті: https://ukc.gov.ua Повна інформація про Центр розміщена за посиланням: https://www.ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/about/
При цьому, варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади усіх рівнів розглядати заяви і скарги вчасно, вирішувати проблемні питання та надавати заявникам відповідь і дієву допомогу.
Підпишіться, щоб отримувати листи.