Уже більше 12 років Обласний контактний центр забезпечує реалізацію цього положення в Полтавській ОВА.
Від початку своєї діяльності фахівці центру опрацювали більше 200 тис. звернень. На гарячі лінії різного спрямування надійшло близько 100 тис. дзвінків.
Ні пандемія COVID-19, ні повномасштабне вторгнення не вплинули на роботу центру. Навпаки, нові виклики та випробування змусили адаптуватися до ситуації і зробили його більш життєстійким. Бо саме в такі часи наші громадяни потребують інформації та допомоги від влади.
Так, лише за підсумками 2022 року на гарячі лінії надійшло 34 тис. дзвінків, опрацьовано 53 тис. заяв.
В режимі 24/7 до центру продовжують надходити звернення від жителів Полтавщини та родин ВПО, які оселилися в громадах області, рятуючи свої життя від жахіття війни.
Наразі, середній річний показник становить близько 22 тис. звернень, місячний – 1,8 тис.
Для оформлення звернення не обов’язково потрібно йти до поштового відділення, стояти в чергах, витрачати кошти щоб відправити листа.
Звернутися можна онлайн, різними доступними способами.
Найбільш поширеним є дзвінок на гарячу телефонну лінію: 0800-502-230. Вона безкоштовна і працює цілодобово. Оператори центру готові уважно вислухати кожного, ретельно зафіксувати всі деталі проблемного питання, надати відповідну довідкову інформацію. У разі потреби – зареєструвати офіційне звернення.
Також, є можливість залишити заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot Цей сервіс дозволяє оформити звернення, не чекаючи вільного оператора на лінії.
Цілодобово приймає повідомлення й електронна пошта контактного центру: [email protected]
Фахівці центру проконтролюють стан розгляду заяв, у разі потреби направлять заявникам копії відповіді на електронну пошту чи за допомогою месенджера.
Підпишіться, щоб отримувати листи.