Від початку року надійшло 1,6 тис. таких заяв або майже 30 відсотків від усіх звернень. У тому числі третина дзвінків надходить від внутрішньо переміщених осіб.
Кожне третє стосується умов призначення та розмірів державних соціальних виплат. Кожне четверте містить прохання про надання грошової чи гуманітарної допомоги.
Нагальними є запити до громад щодо призначення соціальних працівників, встановлення опіки над родичами або влаштування осіб похилого віку до відповідних будинків-інтернатів. Розглянуто більше 100 таких заяв.
Більше 70 заявників цікавилися порядком призначення та виплати визначених законодавством пільг, ще 35 – субсидій.
Актуальним є забезпечення засобами реабілітації – 50 повідомлень та надання громадянам певних соціальних статусів – 34 клопотання.
Серед громад лідерами від початку року за кількістю заяв і скарг є Полтавська – близько 300, Кременчуцька – майже 200 та Лубенська – більше 120.
За підсумками опрацювання цих питань в кожному конкретному випадку рішення приймалося з урахуванням усіх обставин справи, наданих документів, фінансового стану заявника, спроможності громад тощо. Загалом, майже кожне шосте звернення – вирішено позитивно.
Робота в цьому напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800-502-230 та оформити своє звернення.
Також, можна подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.