Але, традиційно, найбільше заяв і скарг фіксується з Полтави. Так, від початку року фахівцями Обласного контактного центру отримано 1,6 тис. звернень і кожне третє з них з Полтавської ТГ.
Основна тематика питань по місту суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області, за незначним виключенням.
Найбільш поширена тема у зверненнях – комунальна. У кожному четвертому повідомленні озвучувалися саме ці питання. Більшість з них стосувалася відсутності чи неякісного надання комунальних послуг, насамперед, електропостачання – 28 заявок, холодного і гарячого водопостачання – 13. Неналежний санітарний чи аварійний стан прибудинкових територій, місць загального користування тощо хвилював заявників у 20 випадках. Ще 14 зауважень – щодо нестабільної роботи ліфтів. В цьому напрямку ситуація все ж покращилася, якщо порівнювати з більш ніж двома сотнями скарг, які були отримані за аналогічний період минулого року.
Соціальна тематика є наступною після ЖКГ за масовістю і від початку року становить 110 звернень. Кожне третє з них це прохання про надання матеріальної допомоги на лікування чи у зв’язку зі скрутним фінансовим становищем родини. Такі заяви надходять як від полтавців так і від впо. Практично така сама частка повідомлень стосується державних грошових виплат. Окрім цього, нагальними є потреби в гуманітарній підтримці та забезпеченні засобами реабілітації.
Також, фіксувалися звернення щодо декомунізації різних об’єктів в обласному центрі – 68, сферах будівництва і благоустрою – 43 та охорони здоров’я – 34.
У 95 відсотків випадків дзвінки на гарячі лінії надходять від мешканців міста Полтави, інші – з населених пунктів, що входять до складу громади.
За підсумками розгляду цих заяв і скарг у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено. Отримано 5 подяк.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення або повідомити про проблему.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.